Our Gallery

Change your body Voedings advies in Heemskerk

Start jouw CHANGE YOUR BODY traject en in 3 maanden coachen wij jou naar de beste versie van jezelf!

Met dit voedingsadvies in Heemskerk ga jij écht stappen zetten.

Uitgebreid intakegesprek van 60 minuten
De huidige situatie wordt besproken: voedings- en beweegpatroon en leefstijl. Ook gaan we in op jouw doel(en) en achterliggende motivatie.
Het voedingsdagboek wordt geïntroduceerd en tijdens dit gesprek voeren we een lichaamsmeting uit (o.a. gewicht, vet %, spiermassa %). Zo weten we precies wat jouw startpunt is en waar we naartoe gaan.

Adviesgesprek van 60 minuten
In dit gesprek zal ik het voedingsdagboek analyse bespreken.
Op basis van jouw gegevens stellen we een duidelijk persoonlijk plan op, een energie advies (hoeveelheid kcal) en een verdeling van de macronutriënten (koolhydraten, eiwitten en vetten). Dit plan bespreken we tijdens het adviesgesprek. Je krijgt informatie over waar een volwaardig eetpatroon uit bestaat en hoe je dit gemakkelijk kunt inpassen in je dagelijkse leven. Tevens stellen we samen een dagmenu op met jouw voorkeuren en eventuele dieetwensen, allergieën of intoleranties.

8 Vervolgconsulten van 30 minuten
In het vervolgconsult evalueren we hoe het met het je gaat, je dagelijkse voedingspatroon, beweging en je mindset. We bespreken de eventuele knelpunten en bespreken wat we daar mee kunnen doen om te zorgen dat je weer in een stijgende lijn verder kan.
 Mocht het nodig zijn, dan maken we aanpassingen in je eetpatroon. Tijdens dit consult met persoonlijk voedingsadvies is er ruimte voor al je vragen.
In de vervolgconsulten word je ook gewogen en gemeten.

The Body switch
De gezondheidsvoordelen van vasten bestaan uit snellere genezing, stralende huid en afgifte van groei- en anti-verouderingshormonen. Vasten is tevens goed voor het spijsverteringsstelsel, omdat het de stofwisseling stimuleert, het cholesterolgehalte verlaagt en de eetlust vermindert, waardoor je beter op gewicht kunt blijven. Het biedt verlichting aan epilepsie, artritis en andere (chronische) ziekten.

Dag 1 t/m 3

regelt dat de brandstof ‘suiker’ in je spieren en lever opgemaakt worden. Dit gebeurt door een uiterst precieze combinatie van sport, voeding en supplementen.

Dag 4 t/m 6

zorgen ervoor dat je gaat switchen naar de brandstof ’vet’.

Dag 7 t/m 10

verbrand je ‘vet’ als brandstof. Vooral het buikvet wordt aangesproken. Gemiddeld verlies je ca. 5 cm in buikomvang.